Like Fan Page Sini TQ :-)

SLIDESHOW

PINJAMAN KAKITANGAN AWAM

PINJAMAN KAKITANGAN AWAM
Pakar dalam bidang pinjaman peribadi kerjaan dan badan berkanun.Merupakan wakil rasmi institusi kewangan yang dintakan di bawah ini

Kepakaran kami adalah dalam bidang pinjaman peribadi kakitangan kerajaan dan badan berkanun. Kami merupakan wakil rasmi untuk institusi-institusi pinjaman berikut:

  1. MBSB
  2. Coshare
  3. Koperasi Petronesa
  4. Koperasi Kowamas
  5. Koperasi Ikhtiar (IDSB)
  6. Koperasi RCE
  7. Koperasi Kobeta
  8. Koperasi AID
  9. Koperasi kogemilang
  10. koperasi Kemas
  11. Koperasi Kekal
  12. Koperasi Sejati
  13. Koperasi Kospek
  14. Koperasi Simpanan

http://pinjamanwang4u.blogspot.com/

Sunday, April 27, 2014

Koperasi Ukhwah

Overlapping atau Pinjaman Bertindih

Kepada anda yang mempunyai pinjaman lain termasuk yang telah tertunggak serta telah disenarai hitam serta ada rekod CTOS dan CCRIS, maka pinjaman Ukhwah Cash-i adalah yang terbaik untuk anda. Anda boleh membuat pilihan untuk pinjaman bertindih. Pihak Koperasi Ukhwah akan menyelesaikan semuanya dengan menolak baki pinjaman.

Kini anda boleh tenang dan lapang dada semula. Rekod anda sudah bersih semula serta anda boleh gunakan baki pinjaman peribadi tersebut untuk keperluan lain.

*MAKLUMAN TEMPOH PINJAMAN SEHINGGA 10 TAHUN SAHAJA
EJEN BERDAFTAR KOPERASI UKHWAH MALAYSIA BERHAD.
BERMINAT SILA HUBUNGI : Tel/sms/Whatsapp  : Hishamuddin - 0125633999atau email slip gaji ke alamat email abhishamk@gmail.com

1 comment:

  1. hai semuanya maaf saya telah pergi begitu lama tetapi begitu banyak yang telah terjadi dan tidak ada waktu untuk memposting. saya pindah ke new orleans minggu pertama bulan juli dan kaki saya menginjak tanah. saya telah bekerja di rumah lama saya di florida selama beberapa minggu terakhir dan saya kelelahan setelah berhasil mendapatkan pinjaman dari mr pedro dan perusahaan pinjamannya pada tingkat 3 untuk membantu menyelesaikan rumah saya! jadi tidak ada waktu untuk berolahraga, tidak ada waktu untuk makan dengan benar dll.....saya sangat ingin hidup saya kembali dan saya sangat bangga dengan apa yang mr pedro lakukan kepada saya dengan membantu saya dengan pinjaman. saya akan meninggalkan email mr pedro di sini sehingga siapa pun yang mencari pinjaman dapat menghubungi mr pedro di ...pedroloanss@gmail.com atau teks whatsapp...+18632310632. semoga hidupku bisa kembali seperti semula. rindu kalian berharap untuk segera

    ReplyDelete