Like Fan Page Sini TQ :-)

SLIDESHOW

PINJAMAN KAKITANGAN AWAM

PINJAMAN KAKITANGAN AWAM
Pakar dalam bidang pinjaman peribadi kerjaan dan badan berkanun.Merupakan wakil rasmi institusi kewangan yang dintakan di bawah ini

Kepakaran kami adalah dalam bidang pinjaman peribadi kakitangan kerajaan dan badan berkanun. Kami merupakan wakil rasmi untuk institusi-institusi pinjaman berikut:

  1. MBSB
  2. Coshare
  3. Koperasi Petronesa
  4. Koperasi Kowamas
  5. Koperasi Ikhtiar (IDSB)
  6. Koperasi RCE
  7. Koperasi Kobeta
  8. Koperasi AID
  9. Koperasi kogemilang
  10. koperasi Kemas
  11. Koperasi Kekal
  12. Koperasi Sejati
  13. Koperasi Kospek
  14. Koperasi Simpanan

http://pinjamanwang4u.blogspot.com/

Sunday, April 27, 2014

Skim Pembiayaan Peribadi KOPUTRI



Koperasi PUTRI Terbilang Malaysia Berhad (KOPUTRI) menyediakan kemudahan pinjaman iaitu Skim Pembiayaan Peribadi KOPUTRI. Kemudahan pinjaman ini memberi keistimewaan kepada peminjam iaitu kemudahan pinjaman tanpa penjamin dan rebet keatas pembayaran awal.
KOPUTRI memberi kemudahan pinjaman pada kadar keuntungan serendah 5.50% setahun dan memberi peluang kepada peminjam yang telah disenarai hitam. Keistimewaan yang ditawarkan untuk pemohon ialah kemudahan pusat asuhan kanak-kanan (Taska Sri Permata) dan Kad Perlindungan Kesihatan (Medical Card).
Kelayakan syarat-syarat memohon adalah Kakitangan Kerajaan Persekutuan, Badan-badan Berkanun dan GLC, berjawatan tetap dan tempoh berkidmat melebihi enam(6) bulan ke atas sahaja dan pendapatan minimum RM1000.00 ke atas. Tempoh untuk pembayaran balik adalah antara 1-10 tahun melalui potongan Biro Angkasa.
Sebarang pertanyaan boleh hubungi wakil kami :

Tel/sms/Whatsapp  : Hishamuddin - 0125633999atau email slip gaji ke alamat email abhishamk@gmail.com

No comments:

Post a Comment